Celeb's in Satin Photo Shoots

General satin related chat. Talk about anything silk/satin related
DressInSatin
Posts: 45
Joined: Tue Mar 19, 2013 1:08 pm

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by DressInSatin »

These pictures are so sexy! What a great thread georgegt3!
So much satin, so lovely presented! More!!
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Leave it with me i'll see what I can do.
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Can't be bothered to list or tell you what they do cos theirs over 500,but names will be there when u d/l it.

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
maxilover
Posts: 189
Joined: Sat Nov 14, 2009 12:12 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by maxilover »

Wow , thank you for taking the time to post this awesome collection Georgegt3. Just spent the last hour looking and fantasizing over these beauties :D Ruth Wilson wearing that sexy lined coat and dress as just blown my mind :twisted:
rajul5234
Posts: 87
Joined: Mon Mar 23, 2009 3:24 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by rajul5234 »

Superb post. Can't stop looking again and again. Thanks.
User avatar
Destroy
Posts: 442
Joined: Wed May 23, 2012 11:17 pm
Contact:

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by Destroy »

It's great to see you here again George. AWESOME pictures! Thank you for taking the time to post all of these. The high resolution is unbelievable.
RIP Bob 6/27/1958 - 9/29/2015
X.com/CumStainDress
promdresslover
Posts: 594
Joined: Mon Dec 27, 2010 6:35 am
Location: DFW, TX. USA

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by promdresslover »

I've just soaked one of my favorite "Zum Zum by Niki Livas" red satin dresses with load after load of my cum while taking in those Zoe Saldana pics, THANK YOU georgegt3 for your great finds.
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Celeb's in Lingerie Shoots

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
User avatar
georgegt3
Posts: 653
Joined: Mon Nov 22, 2010 9:34 am

Re: Celeb's in Satin Photo Shoots

Post by georgegt3 »

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Satin always looks best on a women
Post Reply